Skolavslutning!

Idag kommer jag dessvärre inte bjuda på så mycket bakning! Förmiddagen har gått åt till att ha skolavslutning, känns lite konsigt eftersom vi har två veckor kvar tillsammans! men samtidigt så känns det som att dessa två veckor kommer gå sjukt fort och när jag tänker på det blir jag lite ledsen! Men å andra sidan så ska det ju bli så grymt skönt att flytta hem igen, till min familj, min sambo, mina vänner och det ska bli riktigt roligt att börja ny jobbet :) känns nästan overkligt att jag ska börja jobba på riktigt med något som jag älskar att göra! Iaf om en stund ska jag hem till några från klassen och dricka lite vin och snacka skit, sen ska hela klassen bowla och därefter blir det grillfest, ska bli så underbart roligt :):) Dock så jobbar jag imorgon, mitt absolut sista pass på Mcd och det ska bli så otroligt skönt att slippa gå tillbaka dit!! :D Och så kan jag nämna att min surdeg inte vill som jag vill för tilfället men vi får se, den kanske ger sig, jag hoppas det! ska gå och ge den lite kärlek nu! :D Och det är jätte roligt att ni läser min blogg, eftersom jag är en rookie så får ni gärna säga till om det är nå ni vill ha mer eller mindre av! Puss på er!!

En bild på våran underbara klass med våran förebild Sébastien Boudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0