Sista rundan nu..

Okej, idag är det absolut sista gången jag jobbar på Mc Donalds! Åh den känslan är så underbar att det inte går att beskriva!! Visst det har varit ett bra extrajobb och så med tanke på att jag sluppit tagit nå studielån men det är nog det enda bra! haha åhh att äntligen kunna stänga det kapitlet och se fram emot nya uppdrag! Längtar så sjukt mycket tills jag börjar jobba på Sundbyholm, det ska bli så himla roligt och utvecklande! :) Kanske ska berätta litegrann om mitt jobb också! Jag ska börja jobba på Sundbyholms slott som ligger utanför Eskilstuna, jag ska arbeta som restaurang konditor och jag kommer göra allt från bröd,desserter till restaurangen, fikabröd till cafét, baka till det populära afternoon tea och göra massor med bröllopstårtor mm! Jag kommer att jobba ganska mycket själv då jag är ensam anställd konditor förutom kökschefen som är konditor :) JUst nu känns det som att jag fått de perfekta jobbet och jag kan inte beskriva hur glad jag är :D :D

Slottet där jag ska jobba :)

Afternoon tea på sundbyholm :)

Kommentarer
Postat av: Filip

Ett najs hopp på karriärstegen! Donken -> Sundbyholms slott :P

2011-05-30 @ 23:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0